METŲ VEIKLOS ATASKAITA 2025-02– Šiauliai, Valerijus Simulik
(Projektas)
Valerijus Simulik
Projektas
ŠIAULIŲ MENŲ MOKYKLA
(švietimo įstaigos pavadinimas)
Valerijus Simulik
(švietimo įstaigos vadovo vardas ir pavardė)
METŲ VEIKLOS ATASKAITA
2025-02- Nr. ________
(data)
Šiauliai
(sudarymo vieta)
I SKYRIUS
STRATEGINIO PLANO IR METINIO VEIKLOS PLANO ĮGYVENDINIMAS
Šiaulių menų mokykla – neformaliojo vaikų švietimo paslaugų teikėja, ugdanti brandžius, atsakingus, savarankiškus ir motyvuotus, nuolat tobulėti siekiančius ir ateities pokyčiams pasirengusius ugdytinius.
Įstaigos teisinis statusas – Šiaulių miesto savivaldybės biudžetinė įstaiga.
Šiaulių menų mokyklos savininkas – Šiaulių miesto savivaldybė.
Mokyklos savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija – Šiaulių miesto savivaldybės taryba.
Šiaulių menų mokyklos adresas – Aušros alėja 52, LT-76236 Šiauliai.
Vizija : Šiaulių menų mokykla:
Mokyklos misija: ugdyti vaikų ir jaunimo kompetencijas per pasirinktą veiklą, lavinti jų gebėjimą kritiškai mąstyti ir orientuotis dinamiškoje visuomenėje, ugdyti demokratišką požiūrį į pasaulėžiūrų, įsitikinimų ir gyvenimo būdų įvairovę, padėti spręsti vaikų ir jaunimo socialinės integracijos problemas.
Ilgalaikis prioritetas – atvira, aktyvi, kūrybinga ir atsakinga bendruomenė.
Organizacijos vertybės: atvirumas, veržlumas, sąžiningumas, atsakomybė, pagarba asmenybei.
Mokykla vykdo neformaliojo vaikų švietimo muzikinio, dailės, choreografinio, šokio, teatrinio, dramos, sportinio, technologijų, pilietinio ugdymo programas bei įgyvendina saugaus eismo programą. 2024 m. sausio 15 d. mokyklą lankė 1071 mokiniai (980 – finansuojamas maksimalus skaičius asmenų, ugdomų pagal neformaliojo vaikų švietimo programas), iš jų – 75 ukrainiečiai.
Nuo 2024 m. rugsėjo 15 d. veikė 24 įvairaus profilio būreliai, studijos, kolektyvai (9 – muzikos, 3 – teatro, 2 – šokio, 3 – sporto, 6 – dailės, 1 – pilietinio ugdymo), sudarantys 85 grupes.
984 mokiniai 2024 m. spalio 1 d. pradėjo 2024–2025 m. m. Šiaulių menų mokykloje, iš jų
139 mokiniai su spec. poreikiais. (309 vaikai pasirinko muzikinio ugdymo programas, 112 vaikų – teatrinio ugdymo programas, 147 vaikai – choreografinio ugdymo programas, 96 vaikai – sportinio ugdymo programas, 314 vaikų – dailės ugdymo programas, 6 vaikai – pilietinio ugdymo programą)
2024 metais organizuoti 56 renginiai: 9 tarptautiniai, 7 šalies, 12 miesto, 28 Menų mokyklos, 1045 neformalūs užsiėmimai-edukacijos mokiniams.
Dalyvauta 151 renginiuose: 30 tarptautinių, 50 šalies, 43 miesto, 28 Menų mokyklos renginių.
2024 m. 131 mokinys laimėjo pirmąsias vietas konkursuose, varžybose, 55 – antrąsias vietas, 49 – trečiąsias vietas.
2024 m. pasirašytos 20 bendradarbiavimo sutartys. Organizuoti ir įgyvendinti 8 renginiai bendrystėje su socialiniais partneriais: „Gatvės krepšinis 3×3“ (J. Janonio gimnazija, Ukrainiečių mokyklos Lietuvoje Šiaulių skyrius), Paskaita – diskusija jaunimui tema „Finansinis raštingumas: mada ar būtinybė?“(Asociacija „Finakcentai“), „Angelai gamtoje“ (Ukrainiečių mokyklos Lietuvoje Šiaulių skyrius), Paskaita -diskusija jaunimui tema „Emocinės sveikatos vaidmuo mano pasiekimuose“ (Šiaulių visuomenės sveikatos biuras), „Pusryčiai su“ (Šiaulių policija), „Pusryčiai su“ (Šiaulių Naujasis Trečiojo amžiaus universitetas „Tau“), „Atvira pamoka Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos studentams“ (Vilniaus universiteto Šiaulių akademija), „Mokomės rūšiuoti antrines žaliavas VR akinių pagalba“ (UAB „Toksika“).
Šiaulių miesto mokiniams organizuota neformaliųjų užsiėmimų savaitė „Atradimų vasara“ (2024 m. rugpjūčio mėn.). Veikloje dalyvavo 50 moksleivių. Organizuojant mokinių užimtumą bendradarbiauta su: sporto mokykla „Atžalynas“, Šiaulių jaunųjų turistų centru, geležinkelio muziejumi, Lietuvos raudonojo kryžiaus Šiaulių skyriumi, Lietuvos radijo mėgėjų draugija. Organizuoti neformalieji užsiėmimai (1 savaitės trukmės – 2024 m. rugpjūčio mėn.) jaunoms mamoms. Organizuotos dvi gimnastikos ir baleto studijos „Linksmosios pėdutės“ stovyklos Visagine.
2024 metais aktyviai buvo vykdomos Kultūros paso programos: „Sveiki, ledai!“, „Sveiki, atvykę į ledainę!“, „Tvarus popierius“. Jose dalyvavo 564 vaikai. Buvo vykdoma ir įgyvendinta „STEAM JUNIOR“ programa „Popierius, kuris auga“, dalyvavo 84 mokiniai iš 4 Šiaulių miesto švietimo įstaigų.
2024 metais Šiaulių menų mokykla vykdė projektus “Sound of art”, “Žaidimų oazė”, “Jungtys”.
Projektinei veiklai organizuoti 2024 metais papildomai į mokyklos biudžetą pritraukta 58259,76 Eur ir edukacinei veiklai – 5313 eurų.
Sustiprinta Atvirojo jaunimo centro veikla: šiuo metu Atvirojo jaunimo centro komandą sudaro: vadovas, dirbanti Daiva Žukienė 1 etatu, Skaistė Kairytė, jaunimo užimtumo specialistė, -0,75 etato, Mindaugas Valantinas, jaunimo užimtumo specialistas, -05 etato, ir Aneta Salinkienė, jaunimo užimtumo specialistė, -0,25 etato. Per 2024 m. Įvairų organizuotų renginių dėka , Atvirajame jaunimo centre apsilankė 3902 lankytojai, iš jų 1025- unikalūs (pirmąjį kartą). Bendras įvykdytų veiklų skaičius per 2024 metus – 80 veiklų, pravestos 77 individualios konsultacijos, 2 jaunuoliai įtraukti į savanorišką veiklą. Įgyvendinti 4 projektai, leido pritraukti 9200 eurų lėšų. Siekiant plėsti užimtumo veiklų pasiūlą Atvirajame jaunimo centre, įsigyti VR akiniai (4 vnt.), stalo žaidimais (5 vnt.) papildytas stalo žaidimų kambarys. Iš Šiaulių menų mokyklos biudžeto lėšų suremontuoti merginų tualetai Atvirajame jaunimo centre, remontui skirta 4230,82 eurų. Šiaulių menų mokykla kartu su Jaunimo reikalų agentūra ir kt. partneriais įgyvendina ES projektą „Jungtys“, kurio tikslas – vykdyti darbo su jaunimu sistemos plėtrą, siekiant didesnės jo integracijos ir užtikrinti kokybiškų paslaugų teikiamą mažiau galimybių turinčiam jaunimui ir neaktyviems jauniems žmonėms. Projektas startavo 2024 metų balandžio mėn., per 2024 metus užregistruoti 44 jaunuoliai, iš jų įdarbinti ir dirba 12 jaunuolių, mokosi -8, savanoriauja -2, su kitais yra tęsiamos veiklos projekte.
Šiaulių menų mokyklos jaunieji socialiniai darbuotojai dirbantys atvirose miesto erdvėse, du darbuotojai po 0,5 et., tikslingai nukreipė į Atvirąjį jaunimo centrą 80 rizikos grupei priklausančių jaunuolių, iš kurių 5 ypatingai sunkiai gyvenantys jaunuoliai, su kuriais yra palaikomas nuolatinis ryšys.
Stiprinant mokytojų kompetencijas, organizuoti 4 seminarai: „Specialiųjų poreikių vaikų įtraukties į neformaliojo švietimo veiklas galimybės: sėkmės ir iššūkiai“, Specialiosios pedagogikos ir specialiosios psichologijos ilgalaikė programa (60 val.), „Kūrybiškumo įtaka komandos subalansavimo ir perdegimo kelio užkirtimui“, „Smurto ir priekabiavimo (mobingo) prevencija“.
2024 metų tikslas, uždaviniai, priemonės |
Siekiniai (rezultato vertinimo, produkto kriterijaus pavadinimas ir mato vienetas) |
Siekinių įgyvendinimo faktas |
|||
1. Užtikrinti ugdymo programų įvairovę ir plėtoti mokinių užimtumą. |
|
|
|||
1.1. Sudaryti sąlygas neformaliojo švietimo teikiamų paslaugų prieinamumui ir mokinių ugdymosi motyvacijai. |
|
||||
1.1.1. Ugdymo programų įgyvendinimas (įgyvendinant muzikinio, dailės, choreografinio, teatrinio, sportinio, saugaus eismo, technologijų ir kitų ugdymo krypčių programas, aktyvinama socialinė įtrauktis ir sumanioji edukacija, gerinamas ryšys su visuomene, Siekiant užtikrinti kryptingą jaunimo politikos įgyvendinimą, skatinamas jauno žmogaus aktyvus dalyvavimas visuomeninėje veikloje, įgūdžių lavinimas ir įsitraukimas į miesto gyvenimą, vykdant aktyvias jaunimo veiklas). |
Ugdytinių skaičius – 980
|
Įvykdyta. Ugdytinių skaičius – 1171 Veikė 24 būreliai ir studijos, sudarantys 85 grupes.
|
|||
1.1.2. Naujos veiklos pasiūla, koreguojant įstaigos veiklą (STEAM programos, skaitmeninis turinys, Kultūros paso ir krepšelio programos, interaktyvūs saugaus eismo užsiėmimai, meno gamtos mokslų ir kitos edukacijos, jaunimo projektai). |
Projektai vaikų užimtumui (plenerai, stovyklos, edukacijos ir kitos programos) skaičius – 5 |
Įvykdyta. Šiaulių miesto mokiniams organizuota neformaliųjų užsiėmimų savaitė „Atradimų vasara“, dvi gimnastikos ir baleto studijos „Linksmosios pėdutės“ stovyklos Visagine, neformaliųjų užsiėmimų savaitė jaunoms mamoms. 2024 metais buvo vykdomos Kultūros paso programos: „Sveiki, ledai!“, „Sveiki, atvykę į ledainę!“, „Tvarus popierius“. Jose dalyvavo 564 vaikai. Įgyvendinta „STEAM JUNIOR“ programa „Popierius, kuris auga“, dalyvavo 84 mokiniai iš 4 Šiaulių miesto švietimo įstaigų. 2024 metais Šiaulių menų mokykla vykdė projektus “Sound of art”, “Žaidimų oazė”, „Jungtys“. |
|||
1.1.3. Neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų, seminarų organizavimas (paskaitų, kursų, seminarų, edukacinių programų inicijavimas, siekiant didinti specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų įtrauktį). |
Dalykinių seminarų skaičius – 4. |
Įvykdyta. „Specialiųjų poreikių vaikų įtraukties į neformaliojo švietimo veiklas galimybės: sėkmės ir iššūkiai“, Specialiosios pedagogikos ir specialiosios psichologijos ilgalaikė programa (60 val.), „Kūrybiškumo įtaka komandos subalansavimo ir perdegimo kelio užkirtimui“, „Smurto ir priekabiavimo (mobingo) prevencija“. |
|||
1.1.4. Formalųjį švietimą papildančio ugdymo parengtų programų tobulinimas (teatro, šokio). |
Programų dalyvių skaičius – 0. |
Įvykdyta iš dalies. Direktoriaus įsak. Nr. V1-182 sudaryta darbo grupė parengė šokio (pradinė) FŠPU programos projektą. Programą planuojama įgyvendinti nuo 2025 m. rugsėjo. |
|||
1.2. Pristatyti mokyklos veiklą, atstovauti miestui ir plėtoti vaikų ugdymo įvairovę. |
|
|
|||
1.2.1. Tarptautinių, respublikinių, miesto renginių organizavimas. |
Renginių skaičius – 50. |
Įvykdyta. organizuoti 56 renginiai: 9 tarptautiniai, 7 šalies, 12 miesto, 28 Menų mokyklos, |
|||
1.2.2. Dalyvavimas tarptautiniuose, respublikiniuose, miesto renginiuose . |
Renginių skaičius – 100. |
Įvykdyta. 151 renginiuose: 30 tarptautinių, 50 šalies, 43 miesto, 28 Menų mokyklos renginių.
|
|||
1.2.3. Išvykų ir stovyklų vykdymas mokinių atostogų metu ir savaitgaliais (sudaromos vaikams ir jaunimui socialiai teisingos saviraiškos, laisvalaikio užimtumo ir tęstinumo galimybės, užtikrinant ugdymo veiklos tęstinumą ir mokinių užimtumą mokinių atostogų metu). |
Mokinių atostogų metu organizuotos išvykos.
|
Įvykdyta. Vaikų, dalyvavusių išvykose, skaičius – 1703.
|
|||
2. Gerinti Šiaulių menų mokyklos materialinę bazę ir užtikrinti saugią ugdymo aplinką. |
|
|
|||
2.1. Užtikrinti ugdymuisi tinkamą aplinką Menų mokyklos pastatuose (vaikų klubo „Kibirkštis“, vaikų ir jaunimo teatro studijos „Kompanija šauni“ ir Atvirojo jaunimo centro). |
|
|
|||
2.1.1. Menų mokyklos pastato kapitalinis remontas. |
Vidaus patalpų bei šokių salės atnaujinimas – 1 objektas. |
Įvykdyta. Šiaulių menų mokyklos struktūrinio padalinio vaikų klubas „Kibirkštis“ pastato (Krymo g. 32) paprastojo remonto darbai (sienų atnaujinimas, grindų dangos keitimas, durų įrengimas, pritaikytas vaikams su negalia, bei atnaujinta šokių salė). |
|||
2.1.2. Statybinių konstrukcijų ir inžinerinių tinklų avarinės būklės šalinimas.
|
Vamzdynų, elektros instaliacijos keitimas – 1 objektas. |
Įvykdyta iš dalies. Menų mokyklos pastate (Aušros al. 52) pakeistas avarinės būklės šilto vandens vamzdynas. Vaikų klubas „Kibirkštis“ patalpose atlikti elektros instaliacijos darbai. Menų mokykloje ir struktūriniuose padaliniuose elektros instaliacija sena, nes nėra skirtas finansavimas. |
|||
2.1.3. Atvirojo jaunimo centro funkcionalios erdvės įrengimas. |
Universalios erdvės įrengimas Atvirajame jaunimo centre – 1 objektas. |
Įvykdyta. Įrengta universali erdvė Atvirajame jaunimo centre jaunimo centro lankytojų poreikių tenkinimui. |
|||
2.2. Modernizuoti mokymo bazę. |
|
|
|||
2.2.1. Ugdymo programų aprūpinimas modernia mokymo įranga ir medžiagomis.
|
Kompiuterių ir kitos biuro technikos įsigijimas. |
Įvykdyta. Įsigyta: monitoriai – 6 vnt., projektoriai – 2 vnt., VR akiniai – 3 vnt., piešinių džiovyklės – 2 vnt., fotoaparatas – 1 vnt., mikroskopas – 1 vnt. Muzikos instrumentai (būgneliai, ksilofonas, metalofonai, mikrofonai su stovais, ukulėlės). Žaidimų konsolė su pultu – 1 vnt., stalo žaidimai, lego konstruktoriai. Popieriaus reljefavimo mašinėlė – 1 vnt., veidrodžiai šokių salėje – 4 vnt., pufų rinkinys – 1 vnt., mokinio kėdės – 20 vnt., spintos – 3 vnt., lentynos – 2 vnt., pakabos su suolais – 6 vnt. Interaktyvi lenta su stovu – 1 vnt. |
|||
2.2.2. Patalpų atnaujinimas. |
Kabinetų remontas (patalpų atnaujinimas).
|
Įvykdyta. Patalpos atitinka higieninius reikalavimus. Atnaujinta merginų tualeto erdvė, perdažytas koridorius ir pagalbinė patalpa Atvirajame jaunimo centre. Vaikų ir jaunimo teatro studijoje „Kompanija šauni“ įrengtas lauke apšvietimas ir sandėliukas teatro dekoracijoms laikyti. Menų mokykloje atnaujintas gitaros ir dainavimo studijos kabinetas bei įrengtas apšvietimas vaikų poilsio zonoje sukuriant jaukią atmosferą vaikams. |
II SKYRIUS
METŲ VEIKLOS LŪKESČIAI
Užduotys |
Siektini rezultatai |
Rezultatų vertinimo rodikliai (kuriais vadovaujantis vertinama, ar nustatytos užduotys įvykdytos) |
Pasiekti rezultatai ir jų rodikliai
|
1.1. Didinti NVŠ programų prieinamumą ir kokybišką pasiūlą, bei gerinti įgyvendinimo stebėseną ir priežiūrą. (Ugdymo srities rodiklis) |
1.1.1. Pagerintas ugdymo prieinamumas. |
1.1.1.1. Parengta viena NVŠ programa 9–12 klasių mokiniams (ne mažiau kaip 15 mokinių).
1.1.1.2. Parengta ir/ar įgyvendinta bent viena NVŠ tikslinė programa (ne mažiau kaip 15 mok.).
1.1.1.3. Į neformaliojo švietimo veiklas įtraukta ne mažiau kaip 10 proc. SUP mokinių.
1.1.1.4. Ištobulinta el. priėmimo sistemą, išnaudojant mokyklos svetainės funkcionalumą ir el. dienyno galimybes.
1.1.1.5. Visi Menų mokyklos mokiniai ugdosi arčiau gyvenamosios vietos. |
1.1.1.1.1 Įvykdyta. Parengtos trys muzikinio ugdymo programos: būrelio „Šešios stygos“ veikla įgyvendinimą Romuvos gimnazijoje, ugdomi 26 9-12 klasės mokinai. Būrelio „Akustika“ veikla įgyvendinimą Lieporių gimnazijoje, ugdomi 20 9-12 klasės mokinai. Mušamų instrumentų studijos veikloje ugdomi 8 9-12 klasės mokinai. 1.1.1.2.1 Įvykdyta iš dalies. Atsižvelgiant į tėvų pageidavimus, nuo 2024 m. spalio 1d. startavo nauji būreliai: „Skanus menas“, „Verslumo menas“, sportinių šokių būrelis „Tandem“, „Mušamųjų instrumentų studija“, teatro studija „Neribotai“.
1.1.1.3.1 Įvykdyta. 2024.02.22 vykdytą mokytojų apklausą – ugdomi numanomi 55 sup mokiniai. 2024.10.01 mokinių registro duomenimis Šiaulių menų mokykloje, mokėsi 139 mokinys su spec. poreikiais. 1.1.1.4.1 Įvykdyta. Mokyklos svetainėje nuolat skelbiamas prašymas dėl priėmimo į būrelius, aktyvi nuoroda į el. dienyną. 2024.09.30 Tėvų susirinkime pristatytos el. dienyno naudojimo, bendravimo galimybės. 2024.10.01 Tėvams išsiųsti prisijungimai prie el. dienyno.
1.1.1.5.1 Įvykdyta. Užtikrinant teikiamų paslaugų teritorinį prieinamumą, sudarytos patalpų nuomos sutartys su ikimokyklinio, bendrojo ugdymo įstaigomis (Šiaulių menų mokyklos bendradarbiavimo dokumentų registras) su: Gytarių, „Dagilėlio“„Sandoros“, „Romuvos“, Medelyno, Dainų, Rasos, „Saulės“, Zoknių, Jėzuitų mokyklomis, „Santakos“ ugdymo centru , „Smalsiaisiais pabiručiais“, l.d. „Vaikystės“, „Kregždutė“. Menų mokyklos struktūriniame padalinyje vaikų klube „Kibirkštis“ vykdant kapitalinio remonto darbus, ugdymas vykdomas Lieporių gimnazijoje ir „Saulėtekio“ gimnazijoje.
|
1.1.2. Pagerinta ugdymo kokybė |
1.1.2.1. Parengta ir įgyvendinta viena vaikų vasaros stovykla.
1.1.2.2. Į vienos neformaliojo ugdymo programos įgyvendinimą įtraukta ne mažiau kaip 12 mokinių iš 9-10 kl.
1.1.2.3. Parengta viena nauja FŠPU programa. |
1.1.2.1.1. Įvykdyta 2024.02.25 ir 08.10 organizuotos gimnastikos ir baleto studijos „Linksmosios pėdutės“ stovyklos Visagine. 2024.08.19–23 organizuoti neformalieji užsiėmimai „Atradimų vasara“. Dalyvavo 50 Šiaulių miesto vaikų.
1.1.2.2.1. Įvykdyta. Dviejose muzikinio ugdymo programose: būrelyje „Šešios stygos“ ugdomi 26 mokiniai iš 9-12 klasės, būrelyje „Akustika“ ugdoma 20 mokinių iš 9-12 klasės.
1.1.2.3.1 Įgyvendinta iš dalies. Dėl administracijos žmogiškųjų išteklių trūkumo. Sudaryta darbo grupė. 2023-11-29 Mokytojų tarybos posėdžio protokolas. Sustiprinus mokytojų pajėgumus ir atsižvelgiant į tėvų pageidavimus, 2025 m. planuojama įgyvendinti |
|
|
1.1.3. Sustiprinta mokinių lankomumo stebėsena. |
1.1.3.1. Neformaliojo švietimo veiklose dalyvauja ne mažiau kaip 80 proc. mokinių.
1.1.3.2. Pastebėta ne mažiau kaip 1 per metus vieno mokytojo pamoka, užsiėmimas.
1.1.3.3. Dalyvauta stebint kitų dalyvių veiklas, renginiuose, veiklos vykdomos soc. partnerių patalpose. |
1.1.3.1.1 Įvykdyta. Mokinių lankomumo analizė pristatoma kas mėnesį administracijos posėdyje. 2024.11 mėnesio mokinių lankomumas siekė 90 proc. 1.1.3.2.1. Įvykdyta. Stebėtos kvalifikaciją keliančių mokytojų pamokos. Direktoriaus įsakymas dėl neformaliojo švietimo veiklų stebėjimo 2024 m. lapkričio 6 d. Nr. V 1-152 1.1.3.3.1 Įvykdyta. Bendradarbiaujant su socialiniais partneriais organizuojamos vasaros stovyklos, vykdomi atviri užsiėmimai socialinių partnerių erdvėse („Kultūros centras“, „Dailės galerija“, „Laiptų galerija“). Dalyvauta bendradarbiaujančių mokyklų organizuotose neformaliojo ugdymo mugėse: 2024.06.05 Sandoros progimnazijoje, 2024.09.03 Salduvės progimnazijoje, 2024.09.06 Rasos progimnazijoje. |
1.2. Gerinti ugdymo programų specifikai pritaikytas aplinkas (Ugdymo srities rodiklis – ugdymo aplinka) |
1.2.1. Sukurta inovatyvi ir įtraukianti ugdymo aplinka. |
1.2.1.1. Atnaujintos Menų mokyklos struktūrinio padalinio vaikų klubas „Kibirkštis“ vidaus patalpos, pritaikytos SUP mokiniams. 1.2.1.2. Atnaujintas saugaus eismo multifunkcinis centras. 1.2.1.3. Tęsiamas „Terapinio ūkio“ projektas, į kurį įtraukti SUP mokiniai. 1.2.1.4. Įrengta poilsio zona vaikams, gitaros klasės atnaujinimas Šiaulių menų mokykloje, Aušros al. 52 |
1.2.1.1.1., 1.2.1.2.1. Įvykdyta. Šiaulių menų mokyklos struktūrinio padalinio vaikų klubas „Kibirkštis“ pastato (Krymo g. 32) paprastojo remonto darbai (sienų atnaujinimas, grindų dangos keitimas, durų įrengimas, pritaikytas vaikams su negalia, bei atnaujinta šokių salė). Saugaus eismo kabinetui nupirkta nauji baldai, interaktyvi lenta su stovu. 1.2.1.4.1. Įvykdyta. Menų mokykloje atnaujintas gitaros ir dainavimo studijos kabinetas bei įrengtas apšvietimas vaikų poilsio zonoje sukuriant jaukią atmosferą vaikams. |
1.2.2. Užtikrintas svetainės funkcionalumas. |
1.2.2.1. Atnaujintas Menų mokyklos svetainės dizainas, turinys. 1.2.2.2. El. priėmimas vyksta Menų mokyklos svetainės funkcijų pagalba. 1.2.2.3. Išsami informacija tiek socialiniams parneriams, tiek tėveliams – savivaldos institucijų sprendiniai, siūlymai, apklausos. |
1.2.2.1.1. Įvykdyta. Sukurta nauja mokyklos svetainė, atnaujintas turinys. 1.2.2.2.1. Nuolat veikia aktyvi nuoroda į priėmimą tiek svetainėje, tiek FB funkcijų pagalba. 1.2.2.3.1. Nuolat papildoma informacija svetainėje. |
|
1.3. Gerinti įvairių gebėjimų ir poreikių mokinių mokymo(si) pasiekimus ir pažangą. (Pasiekimų srities rodiklis) |
1.3.1. Užtikrinti geresni ugdymo (si) rezultatai ir pažanga |
1.3.1.1. Patobulintas mokinių pažangos stebėsenos ir vertinimo instrumentas.
1.3.1.2. Dalyvių skaičius renginiuose padidėjo 10 proc.
1.3.1.3. Mokinių lankomumo (ypač SUP turinčių mokinių) pagerėjimas ne mažiau kaip 5 proc.
1.3.1.4. Dalyvavimas tiek organizatorių, tiek dalyvių – stebėtojų vaidmenyje ugdymo(si) veiklose. |
1.3.1.1. Įvykdyta 2024.02.02-03.15 vykdytas mokinių asmeninės pažangos įsivertinimas. Dalyvavo 167 mokinys. 2024.10.14 V. Ptašinskienė dalyvavo 6 val. trukmės stažuotėje „Pedagogų veiklos galimybės plėtojant vaiko individualios pažangos (VIP) kultūrą ir ugdant karjeros kompetencijas mokykloje“.
1.3.1.2.1 Įvykdyta. 2024 m. Mokinių dalyvavusių tarptautiniuose, respublikiniuose, miesto renginiuose skaičius-123 (2023 buvo-84 )
1.3.1.3.1 Įvykdyta. Mokinių lankomumo analizė pristatoma kas mėnesį administracijos posėdyje. 2024.11 mėnesio mokinių lankomumas siekė 90 proc. 2024.09-12 mėn. „Santakos“ ugdymo centre vykstančiame būrelio sup mokinių lankomumas siekia 94 proc. 2024.02.22 vykdytą mokytojų apklausą – ugdomi numanomi 55 sup mokiniai. 2024.10.01 mokinių registro duomenimis Šiaulių menų mokykloje, mokėsi 139 mokinys su spec. poreikiais.
1.3.1.4.1. Kartu su soc. parneriais suorganizuoti 8 renginiai. Suorganizuota 9 tarptautinės parodos, 7 šalies renginiai, 12 miesto renginių, 28 mokyklos renginiai mokiniams. Dalyvauta 151 renginyje dalyvių – stebėtojų statuse. |
1.3.2. Užtikrintas geras mokinių mikroklimatas. |
1.3.2.1. Pravesta viena prevencinė veikla smurto ir patyčių temomis.
1.3.2.2. Padidėjęs gerai besijaučiančių mokinių ir mokytojų skaičius (pagal apklausos duomenis). |
1.3.2.1.1 Įvykdyta 2024.01.15 pravesta prevencinė veikla su Raudonojo Kryžiaus savanoriais „Būk savanoriu“. Vyko parodos dalyvių apdovanojimas. 2024.02.06 Menų mokyklos facebook paskyroje kviesta atkreipti dėmesį į aktualius skaitmeninius iššūkius, skatinti saugesnį naudojimąsi internetu ir skaitmeninėmis technologijomis. 2024.03.11 Organizuota Lietuvos mokinių skaitmeninių piešinių virtuali paroda-konkursas „Aš esu Lietuva, o Lietuva, tai – Aš“, kviečiantis atkreipti dėmesį į Lietuvos jaunimo psichinę ir emocinę būseną. 2024.05.17 Vaiko dienos proga vesta prevencinė edukacija “Norų lazdelė“. 2024.05.20 Sukurtas būrelio „Pilietiškumas-pasiruošimas ginti” filmukas apie pertraukas be žalingų įpročių, kuris dalyvavo Šiaulių policijos bendruomenės pareigūnų organizuotame konkurse „Skambutis“.
1.3.2.2.1. Įvykdyta. 2024-02-26 – 2024-04-29 40 proc. mokytojų dalyvavo 74 val. neformaliojo suaugusiųjų švietimo programos IMP IS mokymuose “Psichinės sveikatos stiprinimo veiklos – Produktyvus darbas ir pokyčių galimybės“ 2024-06-11 organizuota edukacinė išvyka kolektyvui „Kūrybiškumo įtaka komandos subalansavimo ir perdegimo kelio užkirtimui“. Panevėžio švietimo centro 2024 m. birželio 11 d. pažyma Nr. 6306 2024.10.24 vykdyta seniūnų apklausą “Dėl psichologinės savijautos ir mokyklos aplinkų”. Dalyvavo 21 seniūnas. Rezultatai pristatyti administracijos ir mokytojų susirinkime. 2024-11-18/28 vykdyta 4-12 klasių mokinių apklausa dėl adaptacijos „Kaip tu gyveni? Kaip tau sekasi? Kaip tu jautiesi ?“ Dalyvavo 153 mokinys. Rezultatai pristatyti administracijos ir mokytojų susirinkime. |
|
1.4. Stiprinti bendradarbiavimą su kitomis NVŠ mokyklomis. (Tinklaveikos srities rodiklis) |
1.4.1. Plėtojamos partnerystės kryptys stiprinant bendradarbiavimą. |
1.4.1.1. Organizuotas vienas renginys miestui ir jo įvaizdžio gerinimui.
1.4.1.2. Ne mažiau kaip 30 proc. mokytojų dalyvavo vertinimo komisijose (pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimų, brandos egzaminų, olimpiadų, konkursų). |
1.4.1.1.1 Įvykdyta. 2024.04.09 Organizuotas Jaunimo muzikos grupių festivalis „Sound of art“, tema – kultūrinis Šiaulių identitetas, kurio atstovai yra legendinė muzikos grupė „BIX“. 2024.10.29-12.16 Organizuota kūrybiškumo ugdymo studijos „Deko“ mokinių kūrybinių darbų paroda „Rudens harmonija“ Šiaulių „Laiptų“ galerijoje ir Voveriškių mokykloje. 2024 m. lapkričio mėn. dalyvauta „Gerumo šaukštas meilės puode“ akcijoje – su Maltiečių organizacija, Sandoros progimnazija, Šiaulių naujuoju TAU ir kt. įstaigomis. 2024.12.07 Organizuotas bendras Šiaulių 1-osios muzikos, Šiaulių dailės ir Šiaulių menų mokyklų performansas „Žiemos vaiduokliai“. 1.4.1.2.1. Įvykdyta. 2024.01.09,24 S.Rusevičienės, L. Dudnikienės darbas Lietuvos vaikų ir moksleivių TV konkurso “Dainų dainelės” I ir II etapo vertinimo komisijoje. 2024.01.22 D. Dargienės ir E. Naimavičienės darbas Šiaulių miesto 5-12 klasių mokinių meninio skaitymo konkurso vertinimo komisijoje. Šiaulių savivaldybės administracijos švietimo skyriaus vedėjos įsakymas. 2024.03.05 J. Udrienės darbas tarptautinėje ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų vaikų kūrybinių darbų parodos – konkurso „Pašto ženklas Lietuvai“ vertinimo komisijoje. 2024.03.14 V. Ptašinskienės darbas miesto 7 kl. mokinių dailės olimpiados vertinimo komisijoje. Šiaulių miesto švietimo skyriaus vedėjos įsakymas. 2024.03.23 V. Ptašinskienės darbas ŠTMC respublikinio fotografijų konkurso „Spalvų magija“ vertinimo komisijoje. 2024.12.20 V. Ptašinskienės, S. Sirvydės darbas respublikinės bendrojo ir specialiojo ugdymo įstaigų mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, virtualios kūrybinių darbų parodos – konkurso „Saldžios Kalėdos“ vertinimo komisijoje. |
1.5. Užtikrinti kokybišką mokyklos valdymo modelį. (Lyderystės ir vadybos srities rodiklis) |
1.5.1. Parengtas kokybės valdymo modelio mokykloje įdiegimo planas. |
1.5.1.1. Kokybės valdymo modelio mokykloje įdiegimo plano projekto įgyvendinimas. |
1.5.1.1.1. Įvykdyta. Įdiegtas bendrasis kokybės vertinimo modelis. Atliktas mokyklos įsivertinimas. Parengtas mokyklos veiklos kokybės tobulinimo planas. |
|
1.5.2. Užtikrintas pedagogų kompetencijų skatinimas.
|
1.5.2.1. Suorganizuotas bent vienas gerosios patirties sklaidos renginys Šiaulių miesto mokytojams.
1.5.2.2. Mažiausiai 20 proc. mokytojų dalijasi gerąja edukacine patirtimi miesto ir šalies mastu.
1.5.2.3. Suorganizuotas bent vienas pedagogų kompetencijų tobulinimo renginys. |
1.5.2.1.1 Įvykdyta. 2024.02.22 organizuotas gerosios patirties seminaras „Specialiųjų poreikių vaikų įtraukties į neformaliojo švietimo veiklas galimybės: sėkmės ir iššūkiai. Šiaulių menų ir Šiaulių „Dermės“ mokyklų patirtys“ .
1.5.2.2.1. Įvykdyta. 2024.01-03 S. Aleknavičius, J. Šiupinytė, V. Ptašinskienė dalijosi gerąja patirtimi respublikiniame integruotame projekte „Švenčiu Lietuvą“. Vilniaus Maironio Nr. SD-36 2024.02.22 V. Ptašinskienė skaitė pranešimą „Iššūkiais grįstas SUP vaikų ugdymas Menų mokykloje“. Panevėžio švietimo centro pažyma Nr. IS-54 2024.03.15 J. Šiupinytės atvira veikla miesto pedagogams ,,Grojimo ukulėle specifika ir integracija į muzikos pamoką” 2024 -04-26 Stanislava Rusevičienė ir Laura Dudnikienė Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos organizuotoje nacionalinėje mokslinėje – praktinėje konferencijoje ,,Muzikos ir mokslo labirintais’’skaitė pranešimą ,,Tėvų įtrauktis į vaikų neformaliojo meninio ugdymo procesą”. 2024.04.30 D. Svirskytė dalyvavo projekte “Mažasis princas. Per jausmus ir pojūčius”. Šiaulių “Ringuvos” mokyklos direktorės padėka. 2024.08.16 D. Svirskytės ir mokinių atvira pamoka l. d. „Eglutė” pedagogams ir vaikams. 2024.10. 30 Mokytoja Solveiga Sirvydė vedė užsiėmimą „Sėklyčių sodinimas“ dailės mokytojų metodinei grupei. Mokytojai veda integruotas pamokas: 2024.02.28 A. Avižėnytės ir S. Sirvydės integruota dailės ir pilietinio ygdymo pamoka. Stebėtos pamokos protokolas. 2024.10.21 V. Bytauto ir D. Dominauskienės, E. Lebedienės, J. Udrienės, S. Sirvydės, N. Šileikaitės integruota šokio ir dailės ugdymo pamoka. Stebėtų pamokų protokolai.
Suorganizuoti 4 seminarai: „Specialiųjų poreikių vaikų įtraukties į neformaliojo švietimo veiklas galimybės: sėkmės ir iššūkiai“, Specialiosios pedagogikos ir specialiosios psichologijos ilgalaikė programa (60 val.), „Kūrybiškumo įtaka komandos subalansavimo ir perdegimo kelio užkirtimui“, „Smurto ir priekabiavimo (mobingo) prevencija“. |
1.5.3. Vykdomas kvalifikuotų pedagogų pritraukimo planas. |
1.5.3.1. Ne mažiau kaip 3 mokytojai įgijo aukštesnę kvalifikacinę kategoriją.
1.5.3.2. Pritraukta ne mažiau 2 pedagogų arba jaunimo centro darbuotojų.
1.5.3.3. Vykdoma trumpalaikė ar ilgalaikė mentorystė naujai pradėjusiam dirbti kolegai. |
1.5..3.1.1. Įvykdyta. Trys mokytojai: Justina Šiupinytė įgijo muzikos mokytojo metodininko, Daina Svirskytė – įgijo šokių mokytojo metodininko. Laura Dudnikienė – įgijo muzikos mokytojo eksperto kvalifikaciją.
1.5.3.2 Įvykdyta. Nuo rugsėjo mėnesio menu mokykloje dirba 4 nauji muzikos, dailės, technologijų-teatro, šokio pedagogai. AJC – pradėjo dirbti vadovas ir jaunimo užimtumo specialistas.
1.5.3.3.1. Įvykdyta. Rugsėjo mėnesį pradėjusioms naujai dirbti mokytojoms A. Salinkienei, J. Džiautienei skirtas mentorius V. Dargis. G.Račytei – J. Udrienė. |
Užduotys |
Priežastys, rizikos |
2.1. |
|
2.2. |
|
2.3. |
|
2.4. |
|
2.5. |
|
3 Veiklos, kurios nebuvo planuotos ir nustatytos, bet įvykdytos
(pildoma, jei buvo atlikta papildomų, svarių įstaigos veiklos rezultatams)
Užduotys / veiklos |
Poveikis švietimo įstaigos veiklai |
3.1. Renginiai su soc. partneriais |
Padidėjęs mokinių susidomėjimas, veiklų įvairovės didėjimas |
3.2. |
|
3.3. |
|
3.4. |
|
3.5. |
|
Užduotys |
Siektini rezultatai |
Rezultatų vertinimo rodikliai (kuriais vadovaujantis vertinama, ar nustatytos užduotys įvykdytos) |
Pasiekti rezultatai ir jų rodikliai |
4.1. |
|
|
|
4.2. |
|
|
|
4.3. |
|
|
|
4.4. |
|
|
|
4.5. |
|
|
|
III SKYRIUS
GEBĖJIMŲ ATLIKTI PAREIGYBĖS APRAŠYME NUSTATYTAS FUNKCIJAS VERTINIMAS
(pildoma, aptariant ataskaitą)
Vertinimo kriterijai |
Pažymimas atitinkamas langelis: 1 – silpnai; 2 – pakankamai; 3 – efektyviai; 4 – puikiai |
5.1. Informacijos ir situacijos valdymas atliekant funkcijas |
1□ 2□ 3□ 4□ |
5.2. Išteklių (žmogiškųjų, laiko ir materialinių) paskirstymas |
1□ 2□ 3□ 4□ |
5.3. Lyderystės ir vadovavimo efektyvumas |
1□ 2□ 3□ 4□ |
5.4. Žinių, gebėjimų ir įgūdžių panaudojimas, atliekant funkcijas ir siekiant rezultatų |
1□ 2□ 3□ 4□ |
5.5. Bendras įvertinimas (pažymimas vidurkis) |
1□ 2□ 3□ 4□ |
IV SKYRIUS
PASIEKTŲ REZULTATŲ VYKDANT UŽDUOTIS ĮSIVERTINIMAS IR KOMPETENCIJŲ TOBULINIMAS
Užduočių įvykdymo aprašymas |
Pažymimas atitinkamas langelis |
6.1. Visos užduotys įvykdytos ir viršijo bent pusę vertinimo rodiklių |
Viršijantis lūkesčius ☐ |
6.2. Užduotys iš esmės įvykdytos arba viena neįvykdyta pagal sutartus vertinimo rodiklius |
Atitinkantis lūkesčius ☐ |
6.3. Įvykdyta ne mažiau kaip pusė užduočių pagal sutartus vertinimo rodiklius |
Iš dalies atitinkantis lūkesčius ☐ |
6.4. Pusė ar daugiau užduočių neįvykdyta pagal sutartus vertinimo rodiklius |
Neatitinkantis lūkesčių ☐ |
7.1. |
7.2. |
V SKYRIUS
KITŲ METŲ VEIKLOS LŪKESČIAI
(nustatomos ne mažiau kaip 3 ir ne daugiau kaip 5 užduotys)
Užduotys |
Siektini rezultatai |
Rezultatų vertinimo rodikliai (kuriais vadovaujantis vertinama, ar nustatytos užduotys įvykdytos) |
8.1. Didinti NVŠ programų prieinamumą ir kokybišką pasiūlą, bei gerinti įgyvendinimo stebėseną ir priežiūrą. (Ugdymo srities rodiklis) |
8.1.1. Pagerintas ugdymo prieinamumas. |
8.1.1.1. Parengta dvi NVŠ programos 9–12 klasių mokiniams (ne mažiau kaip 15 mokinių). 8.1.1.2. Planuojama parengti ir/ar įgyvendinti bent vieną NVŠ tikslinę pilietiškumo krypties programą (ne mažiau kaip 15 mok.). 8.1.1.3. Į neformaliojo švietimo veiklas įtraukti visus pareiškusius norą dalyvauti SUP mokinius. 8.1.1.4. Parengta ir/ar įgyvendinta NVŠ programa, orientuota į SUP turinčių mokinių galimybes (bent 5 SUP turintiems mokiniams pasiūlyta NVŠ programa). 8.1.1.5. Sudaryti sąlygas Menų mokyklos mokiniams ugdytis arčiau gyvenamosios vietos. |
8.1.2. Pagerinta ugdymo kokybė |
8.1.2.1. Parengta ir įgyvendinta bent viena vaikų vasaros stovyklos programa (ne mažiau 50 mokinių, sudarant galimybes dalyvauti visiems bendrojo ugdymo mokyklų mokiniams). 8.1.2.2. Atnaujintų/ naujų NVŠ programų dalis nuo visų įstaigos neformaliojo švietimo programų – iki 50 proc. 8.1.2.3. Parengta ir įgyvendinta nauja FŠPU (šokis, pradinė) programa. |
|
|
8.1.3. Sustiprinta mokinių lankomumo stebėsena, skatinimas bei motyvavimas siekti NVŠ programų baigimo. |
8.1.3.1. Užtikrinamas NVŠ programoje dalyvaujančių mokinių lankomumas – praleidžiama ne daugiau kaip 20 proc. užsiėmimų. 8.1.3.2. Baigusiųjų neformaliojo ugdymo programas mokinių skaičius ir dalis (93%) lyginant su bendru neformaliojo ugdymo programas lankančių mokinių skaičiumi. 8.1.3.3. Dalyvauta stebint bei kartu organizuojant su soc. partneriais įvairias veiklas, renginius (4 – 6 renginius). 8.1.3.4. Parengtas ir įgyvendinamas mokinių skatinimo tvarkos aprašas. |
8.2. Gerinti ugdymo programų specifikai pritaikytas aplinkas (Ugdymo srities rodiklis – ugdymo aplinka) |
8.2.1. Sukurta inovatyvi ir įtraukianti ugdymo aplinka (tikslingos investicijos, kuriant pridedamąją vertę bei gerinant rezultatus). |
8.2.1.1. Atnaujintos Menų mokyklos struktūrinio padalinio vaikų klubas „Kibirkštis“ patalpos, pritaikytos SUP mokiniams bei FŠPU (šokis, pradinė) programos mokiniams bei teatro, muzikos, dailės NVŠ programų mokiniams. 8.2.1.2. Atnaujinta Atvirojo Jaunimo centro bei teatro NVŠ programos techninė įranga. |
8.2.2. Užtikrintas svetainės, FB ir Instagram funkcionalumas. |
8.2.2.1. Atnaujinta Menų mokyklos įvaizdžio konstruktas socialiniuose tinkluose tikslu viešinti informaciją apie vykdomas NVŠ programas, siūlomas edukacijas bei vykstančią įstaigos veiklą. 8.2.2.2. Mokinių priėmimas vykdomas e būdu per Menų mokyklos svetainę. |
|
8.3. Gerinti įvairių gebėjimų ir poreikių mokinių mokymo(si) pasiekimus ir pažangą. (Pasiekimų srities rodiklis) |
8.3.1. Užtikrinti geresni ugdymo (si) rezultatai ir pažanga |
8.3.1.1. Atnaujintas individualios vaiko pažangos, pasiekimų atpažinimo ir pažangos vertinimo tvarkos aprašas, traukiant SUP vaikų individualios pažangos, pasiekimų atpažinimo, pažangos vertinimą. 8.3.1.2. E dienyno galimybių panaudojimas, teikiant grįžtamąjį ryšį mokiniams, tėvams pasiekimų, pažangos kontekste. 8.3.1.3. Sudaryti sąlygas dalyvauti užsiėmimuose nuotoliniu būdu, panaudojant „Moodle“ sistemą. |
8.3.2. Užtikrintas geras mokinių mikroklimatas. |
8.3.2.1. Organizuoti du prevencinės paskirties užsiėmimai smurto ir patyčių tematika mokiniams. 8.3.2.2. Atnaujintas mokytojų etikos kodeksas. 8.3.2.3. Atnaujintas Šiaulių menų mokyklos smurto ir patyčių prevencijos, intervencijos vykdymo tvarkos aprašas. |
|
8.4. Stiprinti bendradarbiavimą su kitomis NVŠ mokyklomis. (Tinklaveikos srities rodiklis) |
8.4.1. Plėtojamos partnerystės kryptys stiprinant bendradarbiavimą (tinklaveiką). |
8.4.1.1. Organizuotas renginys Šiaulių miesto bulvaro amfiteatre – atvira veikla miesto bendruomenei, didinant mokyklos žinomumą ir patrauklumą. 8.4.1.2. Vykdyti veiklas visos dienos mokyklos klasėse/grupėse – bent 2 bendrojo ugdymo mokyklose. 8.4.1.3. Organizuotos 6 veiklos tėvams, didinančios NVŠ programų patrauklumą mokinių ir tėvų bendruomenėje. 8.4.1.4. Organizuotos 4 atviros veiklos su neformalaus ugdymo institucijomis, didinant NVŠ programų patrauklumą, žinomumą, stiprinant tarpusavio organizacijų bendradarbiavimą. |
|
8.4.2. Plėtojamos partnerystės kryptys stiprinant bendradarbiavimą (tinklaveiką) su bendrojo ugdymo įstaigomis.
|
8.4.2.1. Organizuota veiklų Šiaulių miesto savivaldybės mokyklų mokytojams (siekis ne mažiau 25 proc.). 8.4.2.2. Kolegialiai stebėti kitų Šiaulių miesto savivaldybės mokyklų mokytojų vedamas atviras veiklas (siekis ne mažiau 25 proc.). |
8.5. Užtikrinti kokybišką mokyklos valdymo modelį. (Lyderystės ir vadybos srities rodiklis) |
8.5.1. Kokybės vadybos sistema. |
8.5.1.1. Įsivertinti veiklas pagal įdiegtą bendrąjį kokybės vertinimo modelį. 8.5.1.2. Parengti veiklų kokybės tobulinimo planą ir jį įgyvendinti. |
|
8.5.2. Užtikrintas pedagogų kompetencijų skatinimas.
|
8.5.2.1. Parengtas ir įgyvendinamas Šiaulių menų mokyklos mokymo/si planas 2025 metams tikslu tobulinti kompetencijas. 8.5.2.2. Skatinti mokytojus dalintis gerąja vaikų ugdymo patirtimi, dalyvaujant miesto, šalies, tarptautiniuose renginiuose. 8.5.2.3. Skatinti mokytojus dalyvauti tarptautiniuose Erasmus projektų įgyvendinamose veiklose. |
8.5.3. Vykdomas kvalifikuotų pedagogų pritraukimo planas. |
8.5.3.1. 2 mokytojams suteikta aukštesnė kvalifikacinė kategorija. 8.5.3.2. Parengta neformaliojo suaugusiųjų švietimo programa. 8.5.3.3. Vykdoma naujų darbuotojų mentorystės programa. |
(pildoma suderinus su švietimo įstaigos vadovu)
9.1. |
9.2. |
9.3. |
VI SKYRIUS
VERTINIMO PAGRINDIMAS IR SIŪLYMAI
____________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Šiaulių menų mokyklos
Tarybos pirmininkė Kristina Kavaliauskaitė 2025-02-
(mokykloje – mokyklos tarybos (parašas) (vardas ir pavardė) (data)
įgaliotas asmuo, švietimo pagalbos įstaigoje –
savivaldos institucijos įgaliotas asmuo /
darbuotojų atstovavimą įgyvendinantis asmuo)
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Šiaulių m. meras Artūras Visockas 2025-02-
( (parašas) (vardas ir pavardė) (data)
(į pareigas priimantis asmuo ar jo įgaliotas asmuo)
Galutinis metų veiklos ataskaitos įvertinimas ______________________
Susipažinau.
Šiaulių menų mokyklos direktorius Valerijus Simulik 2025-02-
(švietimo įstaigos vadovo pareigos) (parašas) (vardas ir pavardė) (data)