ŠIAULIŲ MENŲ MOKYKLOS VEIKLOS KOKYBĖS IŠORINIO VERTINIMO IŠVADA
2024-11-27 Šiauliai
Stiprieji veiklos rodikliai ir (ar) jų aspektai |
Tobulintini veiklos rodikliai ir ( ar) jų aspektai |
1. Asmenybės augimas, siejant ugdymą su gyvenimu – 2. (aukštas). |
1. Individualios vaiko pažangos, pasiekimų atpažinimo ir pažangos vertinimo sistema – 1.3. (vidutiniškas). |
3. Veiklų prieinamumas – 5. (aukštas). |
2. Ugdymo programa ir ugdymo planas – 6. (vidutiniškas). |
4. Bendradarbiavimas su kitais partneriais – 8.2. (aukštas). |
3.Į(si)vertinimo duomenų naudojimas tobulinant planus ir programas – 13.1., 13.2. (vidutiniškas). |
5. Kuriama ir palaikoma vaiko emocinį ir intelektualinį ugdymą skatinanti aplinka – 11.1. (aukštas). |
|
6. Misija, vizija, filosofija – 12. (aukštas). |
|