5.1. etika – asmens elgesį ir veiksmus sąlygojantis vertybių taikymas;
5.2. moralė – žmonių elgesį reguliuojančios normos ir principai;
5.3. pedagogų etika – dora, pareigingumu, atsakingumu, kūrybingumu, sąžiningumu, teisingumu, žmoniškumu, objektyvumu grindžiami tarpusavio ir darbo santykiai, nepriekaištingas etinės elgsenos laikymasis viešame gyvenime;
5.4. etikos normų pažeidimas – poelgis, veiksmas, elgesys darbe, visuomenėje, tarpusavio bendravime, sukeliantis prieštaringus bendradarbių vertinimus, pasireiškiančius priimtų Kodekso dorovinės elgsenos normų nepaisymu, ignoravimu ar pažeidimu, kuris blogina bendruomenės mikroklimatą, trikdo darbinę nuotaiką ir darbo ritmą;
5.5. etikos problema – netinkamai padarytas sprendimas ar atliktas veiksmas, pažeidžiant etikos normas;
5.6. etiškas sprendimas – geras, teisingas, visuomenės daugumos puoselėjamoms vertybėms neprieštaraujantis sprendimas;
5.7. privatus darbuotojo interesas – turtinis arba neturtinis darbuotojo suinteresuotumas, galintis turėti įtakos sprendimams atliekant tarnybines pareigas;
5.8. interesų konfliktas – situacija, kai darbuotojas atlikdamas savo pareigas vykdo pavedimus ir dalyvauja sprendimų priėmime bei priima sprendimus susijusius su jo privačiais interesais;
5.9. kompetencija – funkcinis gebėjimas adekvačiai atlikti tam tikrą veiklą, turėti jai pakankamai žinių, įgūdžių, energijos;
5.10. vertybė – idėjos ir įsitikinimai, formuojantys, skatinantys žmogaus būvį ar elgseną;
5.11. tolerancija – pakantus gerbimas kitos nuomonės, požiūrių, įsitikinimų, tikėjimo.
7.1. esamiems ir naujai priimtiems pedagogams padėti geriau suprasti, palaikyti ir puoselėti svarbiausias akademines srities vertybes: teisingumą, sąžiningumą, pagarbą žmogui, toleranciją, profesinę, mokslinę bei pilietinę atsakomybę;
7.2. padėti Mokyklos pedagogams vertinti ir spręsti konkrečius etinio pobūdžio klausimus;
7.3. formuoti pedagogų suvokimą, jog etinis aspektas svarbi bet kurios veiklos sprendimo dalis;
7.4. didinti visuomenės pasitikėjimą Mokyklos veikla;
7.5. taikyti neetiško elgesio prevenciją, apsaugoti Mokyklos bendruomenės narius nuo konfliktinių situacijų ir neetiško elgesio.
9.1. pagarbos;
9.2. teisingumo;
9.3. žmogaus teisių pripažinimo;
9.4. atsakomybės;
9.5. sąžiningumo;
9.6. atidos ir solidarumo.
16.1 vadovautis išvardintais principais;
16.2. aktyviai palaikyti Mokyklos siekius, garbingai atstovauti Mokyklai, etiškai elgtis Mokykloje ir už jos ribų, tinkamai reprezentuoti jos vardą Lietuvoje ir užsienyje;
16.3. puoselėti pagarbius savitarpio santykius su kiekvienu Mokyklos bendruomenės nariu: mokiniais, jų tėvais (globėjais, rūpintojais), pedagogais, kitais darbuotojais;
16.4. konfliktinėse situacijose išklausyti visų pusių argumentus ir ieškoti objektyviausio sprendimo;
16.5. būti atsakingi už sklandų Mokyklos darbą, savo veikloje vadovautis bendruomenės interesais, vengti viešųjų ir privačių interesų konflikto;
16.6. gerbti ir aktyviai prisidėti, puoselėjant esamas ir kuriant naujas bendruomenės tradicijas;
16.7. būti tvarkingos išvaizdos ir, esant reikalui, privalo vilkėti specialią aprangą. Apranga turi būti švari ir tvarkinga.
17.1. nepagarbus atsiliepimas apie kolegų profesinę veiklą, pedagoginius gebėjimus, asmenines savybes;
17.2. nesąžininga profesinė konkurencija tarp kolegų, dalyvavimas negarbinguose sandoriuose, visiems pedagogams skirtos informacijos slėpimas, eskaluojami smulkmeniški konfliktai bei intrigos;
17.3. nepakantumas kitokiai mokinių ar kolegų nuomonei bei argumentuotai kritikai;
17.4. viešai aptarinėjama, skelbiama konfidenciali asmeninio pobūdžio informacija apie mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus), pedagogus ir kitus darbuotojus;
17.5. negatyvių emocijų nevaldymas bendraujant su kitais bendruomenės nariais;
17.6. šokiruojanti, netvarkinga, laisvalaikio, sportinė (išskyrus kūno kultūros, šokio mokytojus) apranga, vilkima per pamokas.
18.1. tarpusavio santykiai remiasi pagarba, tolerancija, kitos nuomonės gerbimu, mandagumu;
18.2. bendravimas ir bendradarbiavimas grindžiami pagalbos teikimu vienas kitam;
18.3. santykiuose tiesos sakymas, viešumas, tiesos gynimas, draugiškumas ir geranoriškumas yra vieni svarbiausių pedagogo etikos principų.
24.1. remiasi abipuse pagarba;
24.2. pasirenka tokius darbo metodus, kurie skatina pozityvius vaikų, jaunuolių bruožus, tarpusavio santykius: savarankiškumą, savikontrolę, saviugdą, norą bendrauti ir padėti kitiems;
24.3. vertindamas vaikų, jaunuolių elgesį ir pasiekimus, siekia stiprinti jų savigarbą ir pasitikėjimą savo jėgomis, nurodyti tobulėjimo galimybes, kelti motyvaciją;
24.4. siekia teisingumo ir objektyvumo, vertindamas mokinių pasiekimus;
24.5. elgiasi diskretiškai. Pedagogui neleistina kitiems asmenis perduoti vaiko, jaunuolio jam asmeniškai patikėtą informaciją, išskyrus įstatymų numatytus atvejus;
24.6. nepiktnaudžiauja savo tarnybine padėtimi.
25.1. konsultuoja tėvus bei globėjus / rūpintojus sprendžiant vaikų auklėjimo problemas;
25.2. saugo vaikų patikėtą informaciją apie savo tėvus arba globėjus, o tėvų arba globėjų (rūpintojų) – apie vaikus.
25.3. užtikrina, kad santykiai su tėvais nedarytų įtakos vaikų asmens bei pasiekimų vertinimui;
25.4. vadovaujasi pagarba, tolerancija, bendradarbiavimu sprendžiant ugdymo klausimus;
25.5. teikia objektyvią informaciją apie vaiko pažangą, ugdymosi rezultatus, elgesį.
26.1. turi teisę naudotis įvairiais informacijos šaltiniais;
26.2. gali savo nuožiūra pasirinkti ugdomąją veiklą bei kurti naujus ugdymo būdus, jei šie yra tinkami profesiniu požiūriu;
26.3. neišviešina konfidencialios tarnybinės informacijos, skirtos vidiniams įstaigos reikalavimams.